Levering & Returnering

Har du fortsat spørgsmål, så kontakt os venligst på chat, mail eller sms. 

Vi har fri fragt på alle ordre, ved køb for min. 450 kr. Vores pakker sendes afsted med GLS, hvor du kan forvente at modtage din pakke inden for 0-3 hverdage. Efter aftale er det muligt at afhente din pakke samme dag på vores adresse. Hvis du har indtastet dine personlige oplysninger, vil du modtage tracking nummer så du kan sporer din pakke undervejs. Levering til posthus koster 41 kr. Du kan også vælge at få din pakke sendt til privatadresse for 55 kr. 

Vi sender pakker i hele Danmark, Sverige, Norge (Tyskland & Storbritannien – bemærk højere fragtpris)

Du har 14 dage til at bestemme dig om du ønsker at beholde dine varer, regnet fra den dag, du modtog pakken. Du kan sende varen retur, med en gratis returlabel du henter her. OBS! Er returen udenfor DK, betales returen derimod selv. Varen skal være i samme stand som ved modtagelse.

BEMÆRK: Der kan gå 1-2 uger fra vi modtager din pakke til pengene er retur på din konto. (Dette afhænger af din betalingsmetode)

Du udskriver returlabel og sender retur hvis muligt, i samme pose som ved modtagelse.
Returpakken skal sendes til:

Rosa Noa
Meny
Enghaven 39, Svogerslev
4000 Roskilde

Du kan anvende paypal, dankort eller direkte bankoverførsel ved betaling. Vi har Danske Bank – benyt venligst dit ordre-ID som betalingsreference. Desuden har du mulighed for at afbetale med viabill. Husk vi altid først afsender din ordre, så snart betalingen er gået ind på vores konto. 

Du kan altid kontakte os, hvis du er i tvivl om status på din ordre. Du modtager sms og mail, hvis du har indtastet oplysninger ved køb og får besked, når ordren er leveret.

Vi laver ikke modregning i forhold til hvis du ønsker at ombytte til en anden varer.
Du skal derfor vente på vi har registreret din retur og herefter kan du vælge at ligge en ny ordre,
inden du modtager din tilbagebetaling.

BEMÆRK: Der kan gå 1-2 uger fra vi modtager din pakke til pengene er retur på din konto. (Dette afhænger af din betalingsmetode)

Du kan reklamere over en defekt eller beskadiget vare. Reklameringen skal indeholde en beskrivelse af fejlen samt et billede af samme. Omhandler reklamationen en fragtskade, skal reklameringen foretages 9 dage efter varen er leveret. Reklamationen skal indeholde et billede af den beskadiget vare, et billede af GLS-mærket fra pakken og et billede af kassens beskyttende indhold.

Hvis det er selve produktet som er defekt, bedes du kontakte os før du sender produktet retur. Hvis vi modtager pakken og vi ikke mener fejlen er vores, så får du ikke fragten refunderet. 

Du annullerer et køb ved at gå ind på din konto og vælge den ordre du vil annullere. Du er også velkommen til at kontakte os på mail eller chat (i højre hjørne af shoppen), så skal vi nok hjælpe dig igennem. 

Har du svært ved at finde den rigtige størrelse? Uanset om det er til dig selv eller en gave. Så guider vi dig til at vælge den rigtige størrelse. Du kan altid sende en sms, anvende vores chatfunktion eller sende en mail. Så vender vi retur hurtigst muligt. 

Ønsker du at benytte vores funktion – “Sig det med lingeri” Så husk du ved leveringen skal være opmærksom på, om pakken skal sendes til dig eller den som skal have den. Du har mulighed for at skrive en personlig hilsen til den som skal have pakken. Så sørger vi for den er pakket flot ind i æske. 

Bemærk: Hvis du i samme bestilling køber en anden varer end lingeripakken og efterfølgende ønsker at returnere den ene varer. Så vær opmærksom på at ved returnering, skal vi bede om dine konto oplysninger, så refunderer vi beløbet på den varer du ønsker at returnere. 

Har du købt et gavekort hos os, så vær opmærksom på, at dette ikke ombyttes til kontanter, men skal anvendes på vores webshop. Gavekort er gældende i 3 år. Køb dit gavekort her. Gavekortet skulle gerne sendes til din mail kort tid efter dit køb. Er dette ikke tilfældet, så kontakt os venligst. 

Få 100 kr. rabat

Tilmeld dig vores nyhedsbrev & få 100 kr at shoppe for.